Beyaz Saray Uygulamasının Kurum Telefonlarına Kendiliğinden Yüklenmesi Tartışma Yarattı
Federal çalışanlar, Beyaz Saray tarafından gönderilen uygulamanın cihazlarına otomatik olarak indirilmesini ve silinememesini endişe verici buluyor. Uygulamanın amacı ne olursa olsun, gizlilik ve kullanıcı özerkliği konusunda soru işaretleri ortaya çıkarıyor.